رئال مادرید 3-0 لوانته؛ صعود به صدر جدول با پنجمین کلین شیت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 لوانته؛ صعود به صدر جدول با پنجمین کلین شیت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-0 لوانته؛ صعود به صدر جدول با پنجمین کلین شیت

گــزارش بازی

در ابتدای این دیدار کریستیانو رونالدو در مقابل هواداران خودی از چهارمین کفش طلای خود نیز رونمایی کرد. دو تیم با قضاوت آقای خوزه ماریا سانچز مارتینز به مصاف هم رفتند و شاگردان بنیتز بعد از وقفه بازی های ملی با غایبان متعدد بازی را چندان خوب و هجومی آغاز نکردند، اما بالاخره در اولین موقعیت جدی تیم، در دقیقه '27 روی نبوغ مارسلو و همکاری او با رونالدو مادریدی ها به گل دست یافتند. یک دقیقه بعد در سمت دیگر زمین ناواس با یک فوق واکنش ضربه سر دیورسون را از روی خط دروازه برگشت داد.

بازی که به اوج سرعت خود رسیده بود، گل دیگری در دقیقه '30 به خود دید تا کریستیانو رونالدو رسماً به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید شناخته شود. در دقیقه '36 روی اشتباهات دفاعی دنیلو که بازی خوبی به نمایش نگذاشته بود، راجر از پشت محوطه اقدام به شوت زنی کرد که باز هم ناواس با واکنشی خوب توپ را برگشت داد. در ادامه نیمه نخست اتفاق آنچنانی روی دروازه ها ایجاد نشد و رئال مادرید در نهایت نیمه اول با یک بازی نسبتاً برتر به حریف خود چیره گشت.

با آغاز نیمه دوم، گرت بیل جای خود را به لوکاس وازکز داده بود. در نیمه دوم هم مادریدی ها به مانند نیمه اول بازی متعادل و رو به جلویی داشتند که فرصت ها راهی به دروازه پیدا نمی کرد. در دقیقه '65 گیلاس در موقعیت خوبی مقابل ناواس قرار گرفت اما ضربه نه چندان محکم این بازیکن را دروازه بان کاستاریکایی مهار کرد. در دقیقه '69 خسه به جای ایسکو وارد میدان شد.

در دقیقه '77 کواچیچ هم جای خود را به یورنته داد. بالاخره در نیمه دوم هم رئال مادرید موفق به گلزنی شد و این گل در دقیقه '81 توسط خسه به ثمر رسید. در ادامه خط حمله جوان میزبان با لوکاس وازکز هم صاحب فرصت شد اما توپ دیگر وارد دروازه نشد تا بازی با نتیجه 3-0 به پایان رسیده و رئال مادرید 18 امتیازی شود.

شــرح گل ها

  دقیقه '27 (مارسلو)(1-0): توپ گیری مارسلو از بازیکن لوانته و همکاری او با رونالدو در سمت چپ با ورود این بازیکن برزیلی به محوطه جریمه همراه شد که در نهایت توپ دریافتی از رونالدو را با یک ضربه خوب درون دروازه قرار داد.

  دقیقه '30 (کریستیانو رونالدو)(2-0): روی پاس کروس در پشت محوطه، رونالدو صاحب توپ شد و با یک شوت خوب توپ را به گوشه دروازه مارتینز فرستاد.

  دقیقه '82 (خسه رودریگز)(3-0): روی همکاری مثلث خط حمله تیم، وازکز توپ را در سمت چپ محوطه به خسه رساند تا او بعد از دریبل مدافع لوانته از زاویه ای تنگ با شوت پای چپ عالی خود توپ را وارد دروازه کند.

تـرکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 9:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.